Подциљеви
Индикатори
4.1
До 2030. обезбjедити да све дjевојчице и дjечаци заврше бесплатно, равноправно и квалитетно основно и средње образовање које води ка релевантним и ефикасним резултатимa учења
4.1.1
Доступно на порталу
Удио дjеце и младих (а) у разредима 2/3; (b) на крају основног; и (c) на крају нижег средњег образовања која постижу најмање минимални ниво достигнућа у (i) читању и (ii) математици, према полу
4.1.2
Доступно на порталу
Стопа завршавања (основно образовање, ниже средње образовање, више средње образовање)
4.2
До 2030. осигурати да све дјевојчице и дјечаци имају приступ квалитетном развоју у раном дјетињству, бризи и предшколском образовању како би били спремни за основно образовање
4.3
До 2030. године осигурати једнак приступ за све жене и мушкарце приступачном и квалитетном техничком, стручном и терцијарном образовању, укључујући универзитетско
4.4
До 2030. значајно повећати број младих и одраслих који имају релевантне вјештине, укључујући техничке и стручне вјештине, за запошљавање, пристојне послове и предузетништво
4.5
До 2030. елиминисати родне разлике у образовању и осигурати једнак приступ свим нивоима образовања и стручног оспособљавања за угрожене, укључујући особе са инвалидитетом, аутохтоно становништво и дjецу у угроженим ситуацијама
4.6
До 2030. обезбиjедити да сви млади и значајан дио одраслих, и мушкараца и жена, стекну писменост и рачунање
4.7
До 2030. обезбиjедити да сви ученици стекну знања и вjештине потребне за промовисање одрживог развоја, између осталог и путем едукације о одрживом развоју и одрживим стиловима живота, људским правима, родној равноправности, као и о промовисању културе мира и ненасиља, припадности глобалној заједници и поштовања културне разноликости и доприноса културе одрживом развоју
4.a
Изградити и побољшати образовне установе које су прилагођене дjеци, особама са инвалидитетом и родно осетљивим, као и обезбjедити безбjедно, ненасилно, инклузивно и дjелотворно окружење за учење за све
4.a.1
Доступно на порталу
Удио школа које нуде основне услуге, према врсти услуге
4.b
До краја 2020. године, на глобалном нивоу, значајно проширити број стипендија доступних земљама у развоју, посебно најнеразвијенијим земљама, малим острвским државама у развоју и афричким земљама, за високо образовање у развијеним и другим земљама у развоју, укључујући стручну обуку и информационо-комуникационе технологије, као и техничке, инжењерске и научне програме
4.b.1
Доступно на порталу
Износ званичне развојне помоћи за стипендирање, према секторима и врстама образовања
4.c
До краја 2030. значајно повећати број квалификованих наставника, укључујући кроз међународну сарадњу за обуку наставника у земљама у развоју, посебно у најмање развијеним земљама и малим острвским државама у развоју
4.c.1
Истраживање извора података
Удио наставника са минимално потребним квалификацијама, према нивоу образовања