Подциљеви

Индикатори

4.1 До 2030. обезбjедити да све дjевојчице и дjечаци заврше бесплатно, равноправно и квалитетно основно и средње образовање које води ка релевантним и ефикасним резултатимa учења
4.2 До 2030. осигурати да све дјевојчице и дјечаци имају приступ квалитетном развоју у раном дјетињству, бризи и предшколском образовању како би били спремни за основно образовање
4.3 До 2030. године осигурати једнак приступ за све жене и мушкарце приступачном и квалитетном техничком, стручном и терцијарном образовању, укључујући универзитетско
4.4 До 2030. значајно повећати број младих и одраслих који имају релевантне вјештине, укључујући техничке и стручне вјештине, за запошљавање, пристојне послове и предузетништво
4.5 До 2030. елиминисати родне разлике у образовању и осигурати једнак приступ свим нивоима образовања и стручног оспособљавања за угрожене, укључујући особе са инвалидитетом, аутохтоно становништво и дjецу у угроженим ситуацијама
4.6 До 2030. обезбиjедити да сви млади и значајан дио одраслих, и мушкараца и жена, стекну писменост и рачунање
4.7 До 2030. обезбиjедити да сви ученици стекну знања и вjештине потребне за промовисање одрживог развоја, између осталог и путем едукације о одрживом развоју и одрживим стиловима живота, људским правима, родној равноправности, као и о промовисању културе мира и ненасиља, припадности глобалној заједници и поштовања културне разноликости и доприноса културе одрживом развоју
4.a Изградити и побољшати образовне установе које су прилагођене дjеци, особама са инвалидитетом и родно осетљивим, као и обезбjедити безбjедно, ненасилно, инклузивно и дjелотворно окружење за учење за све
4.b До краја 2020. године, на глобалном нивоу, значајно проширити број стипендија доступних земљама у развоју, посебно најнеразвијенијим земљама, малим острвским државама у развоју и афричким земљама, за високо образовање у развијеним и другим земљама у развоју, укључујући стручну обуку и информационо-комуникационе технологије, као и техничке, инжењерске и научне програме
4.c До краја 2030. значајно повећати број квалификованих наставника, укључујући кроз међународну сарадњу за обуку наставника у земљама у развоју, посебно у најмање развијеним земљама и малим острвским државама у развоју