Podciljevi

Indikatori

4.1 Do 2030. osigurati da sve djevojčice i dječaci završe besplatno, pravedno i kvalitetno osnovno i srednje obrazovanje koje vodi do relevantnih i učinkovitih ishoda učenja
4.2 Do 2030. osigurati da sve djevojčice i dječaci imaju pristup kvalitetnom ranom razvoju, skrbi i predškolskom obrazovanju kako bi ih se pripremilo za osnovno obrazovanje
4.3 Do 2030. osigurati jednak pristup svim ženama i muškarcima pristupačnom i kvalitetnom tehničkom, strukovnom i tercijarnom obrazovanju, uključujući sveučilište
4.4 Do 2030. znatno povećati broj mladih i odraslih koji imaju relevantne vještine, uključujući tehničke i strukovne vještine, za zapošljavanje, dostojanstvene poslove i poduzetništvo
4.5 Do 2030. ukloniti rodne razlike u obrazovanju i osigurati jednak pristup svim razinama obrazovanja i strukovnog osposobljavanja za ranjive, uključujući osobe s invaliditetom, autohtone narode i djecu u ranjivim situacijama
4.6 Do 2030. osigurati da svi mladi i znatan udio odraslih, i muškaraca i žena, postignu pismenost i računanje
4.7 Do 2030. osigurati da svi učenici steknu znanja i vještine potrebne za promicanje održivog razvoja, uključujući kroz obrazovanje o održivom razvoju i održivim stilovima života, ljudskim pravima, ravnopravnosti spolova, kao i o promicanju kulture mira i nenasilja, pripadnosti globalnoj zajednici i poštivanju kulturne raznolikosti i doprinosu kulture održivom razvoju
4.a Izgraditi i poboljšati obrazovne ustanove koje su prilagođene djeci, osobama s invaliditetom i rodno osjetljivim, te pružiti sigurno, nenasilno, uključivo i učinkovito okruženje za učenje za sve
4.b Do kraja 2020. godine, na globalnoj razini, značajno proširiti broj stipendija dostupnih zemljama u razvoju, posebno najmanje razvijenim zemljama, malim otočnim državama u razvoju i afričkim zemljama, za visoko obrazovanje u razvijenim i drugim zemljama u razvoju, uključujući strukovno osposobljavanje i informacijske i komunikacijske tehnologije, kao i tehničke, inženjerske i znanstvene programe
4.c Do kraja 2030. značajno povećati broj kvalificiranih nastavnika, uključujući međunarodnu suradnju za osposobljavanje nastavnika u zemljama u razvoju, posebno u najmanje razvijenim zemljama i malim otočnim državama u razvoju