Podciljevi
Indikatori
4.1
Do 2030. osigurati da sve djevojčice i dječaci završe besplatno, pravedno i kvalitetno osnovno i srednje obrazovanje koje vodi do relevantnih i učinkovitih ishoda učenja
4.1.1
Dostupno na portalu
Udio djece i mladih: (a) u 2./3. razredu; (b) na kraju osnovnog obrazovanja; i (c) na kraju nižeg srednjeg obrazovanja, koji su postigli barem osnovnu razinu znanja (i) čitanja i (ii) matematike, prema spolu
4.1.2
Dostupno na portalu
Stopa završavanja (osnovno obrazovanje, niže srednje obrazovanje, više srednje obrazovanje)
4.2
Do 2030. osigurati da sve djevojčice i dječaci imaju pristup kvalitetnom ranom razvoju, skrbi i predškolskom obrazovanju kako bi ih se pripremilo za osnovno obrazovanje
4.3
Do 2030. osigurati jednak pristup svim ženama i muškarcima pristupačnom i kvalitetnom tehničkom, strukovnom i tercijarnom obrazovanju, uključujući sveučilište
4.4
Do 2030. znatno povećati broj mladih i odraslih koji imaju relevantne vještine, uključujući tehničke i strukovne vještine, za zapošljavanje, dostojanstvene poslove i poduzetništvo
4.5
Do 2030. ukloniti rodne razlike u obrazovanju i osigurati jednak pristup svim razinama obrazovanja i strukovnog osposobljavanja za ranjive, uključujući osobe s invaliditetom, autohtone narode i djecu u ranjivim situacijama
4.6
Do 2030. osigurati da svi mladi i znatan udio odraslih, i muškaraca i žena, postignu pismenost i računanje
4.7
Do 2030. osigurati da svi učenici steknu znanja i vještine potrebne za promicanje održivog razvoja, uključujući kroz obrazovanje o održivom razvoju i održivim stilovima života, ljudskim pravima, ravnopravnosti spolova, kao i o promicanju kulture mira i nenasilja, pripadnosti globalnoj zajednici i poštivanju kulturne raznolikosti i doprinosu kulture održivom razvoju
4.a
Izgraditi i poboljšati obrazovne ustanove koje su prilagođene djeci, osobama s invaliditetom i rodno osjetljivim, te pružiti sigurno, nenasilno, uključivo i učinkovito okruženje za učenje za sve
4.a.1
Dostupno na portalu
Udio škola koje nude osnovne usluge, prema vrsti usluge
4.b
Do kraja 2020. godine, na globalnoj razini, značajno proširiti broj stipendija dostupnih zemljama u razvoju, posebno najmanje razvijenim zemljama, malim otočnim državama u razvoju i afričkim zemljama, za visoko obrazovanje u razvijenim i drugim zemljama u razvoju, uključujući strukovno osposobljavanje i informacijske i komunikacijske tehnologije, kao i tehničke, inženjerske i znanstvene programe
4.b.1
Dostupno na portalu
Iznos službene razvojne pomoći za stipendiranje, prema sektorima i vrstama obrazovanja
4.c
Do kraja 2030. značajno povećati broj kvalificiranih nastavnika, uključujući međunarodnu suradnju za osposobljavanje nastavnika u zemljama u razvoju, posebno u najmanje razvijenim zemljama i malim otočnim državama u razvoju
4.c.1
Istraživanje izvora podataka
Udio nastavnika s minimalno potrebnim kvalifikacijama, prema stupnju obrazovanja