Podciljevi

Indikatori

4.1 Do 2030. osigurati da sve djevojčice i dječaci završe besplatno, pravedno i kvalitetno osnovno i srednje obrazovanje koje vodi do relevantnih i efikasnih rezultata učenja
4.2 Do 2030. osigurati da sve djevojčice i dječaci imaju pristup kvalitetnom razvoju u ranom djetinjstvu, njezi i predškolskom obrazovanju kako bi bili spremni za osnovno obrazovanje
4.3 Do 2030. osigurati jednak pristup svim ženama i muškarcima pristupačnom i kvalitetnom tehničkom, stručnom i tercijarnom obrazovanju, uključujući univerzitetsko obrazovanje
4.4 Do 2030. značajno povećati broj mladih i odraslih koji imaju relevantne vještine, uključujući tehničke i stručne vještine, za zapošljavanje, pristojne poslove i poduzetništvo
4.5 Do 2030. eliminirati rodne razlike u obrazovanju i osigurati jednak pristup svim nivoima obrazovanja i stručnog osposobljavanja za ugrožene, uključujući osobe s invaliditetom, autohtono stanovništvo i djecu u ugroženim situacijama
4.6 Do 2030. osigurati da svi mladi i značajan dio odraslih, i muškaraca i žena, steknu pismenost i računanje
4.7 Do 2030. godine obezbijediti da svi učenici steknu znanja i vestine potrebne za promociju održivog razvoja, između ostalog i putem obrazovanja o održivom razvoju i održivim stilovima života, ljudskim pravima, rodnoj ravnopravnosti, kao i o promovisanju kulture mira i nenasilja, pripadnosti globalnoj zajednici i poštovanju kulturne različitosti i doprinosa kulture održivom razvoju
4.a Izgraditi i poboljšati obrazovne objekte koji su prilagođeni djeci, osobama sa invaliditetom i rodno osjetljivim, te obezbjediti bezbjedna, nenasilna, inkluzivna i djelotvorna okruženja za učenje za sve
4.b Do kraja 2020. na globalnom nivou znatno proširiti broj stipendija koje su dostupne zemljama u razvoju, posebno najnerazvijenijim zemljama, malim ostrvskim državama u razvoju i afričkim zemljama, za pohađanje višeg obrazovanja u razvijenim zemljama i ostalim zemljama u razvoju, uključujući stručnu obuku i informacione i komunikacione tehnologije, kao i tehničke, inžinjerske i naučne programe
4.c Do kraja 2030. znatno povećati broj kvalifikovanih nastavnika, između ostalog i kroz međunarodnu saradnju za obuku nastavnika u zemljama u razvoju, posebno u najnerazvijenijim zemljama i malim ostrvskim državama u razvoju