Podciljevi
Indikatori
4.1
Do 2030. osigurati da sve djevojčice i dječaci završe besplatno, pravedno i kvalitetno osnovno i srednje obrazovanje koje vodi do relevantnih i efikasnih rezultata učenja
4.1.1
Dostupno na portalu
Udio djece i mladih: (a) u 2./3. razredu; (b) na kraju osnovnog obrazovanja; i (c) na kraju nižeg srednjeg obrazovanja, koji su postigli barem osnovni nivo znanja (i) čitanja i (ii) matematike, prema spolu
4.1.2
Dostupno na portalu
Stopa završavanja (osnovno obrazovanje, niže srednje obrazovanje, više srednje obrazovanje)
4.2
Do 2030. osigurati da sve djevojčice i dječaci imaju pristup kvalitetnom razvoju u ranom djetinjstvu, njezi i predškolskom obrazovanju kako bi bili spremni za osnovno obrazovanje
4.3
Do 2030. osigurati jednak pristup svim ženama i muškarcima pristupačnom i kvalitetnom tehničkom, stručnom i tercijarnom obrazovanju, uključujući univerzitetsko obrazovanje
4.4
Do 2030. značajno povećati broj mladih i odraslih koji imaju relevantne vještine, uključujući tehničke i stručne vještine, za zapošljavanje, pristojne poslove i poduzetništvo
4.5
Do 2030. eliminirati rodne razlike u obrazovanju i osigurati jednak pristup svim nivoima obrazovanja i stručnog osposobljavanja za ugrožene, uključujući osobe s invaliditetom, autohtono stanovništvo i djecu u ugroženim situacijama
4.6
Do 2030. osigurati da svi mladi i značajan dio odraslih, i muškaraca i žena, steknu pismenost i računanje
4.7
Do 2030. godine obezbijediti da svi učenici steknu znanja i vestine potrebne za promociju održivog razvoja, između ostalog i putem obrazovanja o održivom razvoju i održivim stilovima života, ljudskim pravima, rodnoj ravnopravnosti, kao i o promovisanju kulture mira i nenasilja, pripadnosti globalnoj zajednici i poštovanju kulturne različitosti i doprinosa kulture održivom razvoju
4.a
Izgraditi i poboljšati obrazovne objekte koji su prilagođeni djeci, osobama sa invaliditetom i rodno osjetljivim, te obezbjediti bezbjedna, nenasilna, inkluzivna i djelotvorna okruženja za učenje za sve
4.a.1
Dostupno na portalu
Udio škola koje nude osnovne usluge, prema vrsti usluga
4.b
Do kraja 2020. na globalnom nivou znatno proširiti broj stipendija koje su dostupne zemljama u razvoju, posebno najnerazvijenijim zemljama, malim ostrvskim državama u razvoju i afričkim zemljama, za pohađanje višeg obrazovanja u razvijenim zemljama i ostalim zemljama u razvoju, uključujući stručnu obuku i informacione i komunikacione tehnologije, kao i tehničke, inžinjerske i naučne programe
4.b.1
Dostupno na portalu
Iznos službene razvojne pomoći za stipendiranje, po sektorima i vrsti obrazovanja
4.c
Do kraja 2030. znatno povećati broj kvalifikovanih nastavnika, između ostalog i kroz međunarodnu saradnju za obuku nastavnika u zemljama u razvoju, posebno u najnerazvijenijim zemljama i malim ostrvskim državama u razvoju
4.c.1
Istraživanje izvora podataka
Udio nastavnika sa minimalno potrebnim kvalifikacijama, prema nivou obrazovanja